Saturday, January 10, 2015

Tahu @ tidak?

Salam sejahtera rakan2 semua,

Anda akan sentiasa dapat seperti biasa yang anda dapat,
kalau anda buat perkara yang seperti biasa anda buat.


Disini saya ingin kongsikan kepada anda satu cara, yang saya gunakan untuk mengeluarkan diri saya dari masalah kewangan

Caranya adalah dengan menjalankan PERNIAGAAN
 dan perniagaan yang paling sesuai, dengan tidak memerlukan modal yang besar, dengan tidak memerlukan saya berhenti kerja, dengan tidak perlu membuka kedai, tidak perlu ambil lesen dengan majlis bandaran, tidak perlu buat pinjaman bank, tidak perlu buat kertas kerja, tidak perlu menggunakan tenaga pekerja, tetapi mempunyai perancangan perniagaan yang baik, tidak ada risiko seperti perniagaan yang lain, mempunyai potensi yang besar, mempunyai market yang luas.


 iaitu








CORETAN AKAN BERSAMBUNG..

Terima Kasih
Daripada:
MOHAMAD HAFIZEE MOHAMAD NOOR 
Tel:019.987.1376
Email:hafi_zee1187<AT>yahoo<DOT>com 



PANTAS BERTINDAK, MERUBAH SEGALANYA
HUBUNGI SAYA

No comments:

Post a Comment