Friday, April 3, 2015

KENAPA perlunya buat bisnes ToneExcel ini?

Salam sejahtera , apa khabar hari ini?

Dah faham serba sedikit, apakah program ToneExcel ini?

Secara asasnya program ToneExcel ini adalah program menjual simkad, kalau kita berjaya jual simkad ini pada seseorang, setiap kali mereka topup, kita akan dapat duit, dan duit ini akan dibayar setiap 21hb terus kedalam akaun bank anda.

disini satu video penerangan bagaimana program ToneExcel dan macamana hanya dengan menjual simkad sahaja kita boleh dapat duit.
http://www.youtube.com/watch?v=XFRxrBMg1gk

Ada juga akan bertanya macamana komisyen ini dibayar, sebulan berapa kali. Untuk soalan tersebut, boleh lihat video yang saya sediakan ini.
http://www.youtube.com/watch?v=JF-zHsdOwSw

Semoga dengan penerangan ini, serba sedikit ANDA boleh lihat bagaimana beratus ribu pengguna talian TuneTalk ini boleh dapat duit setiap bulan melalui program ToneExcel ini. Setakat ini ada yang dapat, puluh2 ringgit sahaja, itu pun ok. Siapa nak bagi duit macam tu setiap bulan, sedangkan dulu setiap bulan kita habis duit. Ada juga yang dapat ratus2 ringgit setiap bulan, ada yang dapat ribu2, ada yang dapat puluh2 ribu, ada beberapa orang yang dapat ratus2 ribu setiap bulan. Saya rasa, tak lama lagi kita akan dengar sesuatu yang tak masuk akal, pengguna ToneExcel, dengan bermodalkan RM90, dapat duit sampingan sehingga berjuta ringgit tiap2 bulan. Tak masuk akal kan? Tetapi ANDA tak perlu percaya cerita saya ini, elok siasat sendiri dulu.

Hari ini, sekarang ini, walau berapa sekali pun yang saya dapat tiap2 bulan, ia tetap dan sentiasa menjadi satu pengalaman baru yang menggembirakan, kerana dulu saya pakai handphone habis duit, sekarang saya dapat duit, walau pun setiap bulan saya hanya dapat puluh-puluh ringgit sahaja, sapa nak bagi. Simkad dulu pernah bagi duit? Jangan kata sepuluh ringgit, sekupang pun tak pernah.

OK, terima kasih dari saya, panjang pulak celoteh saya kali ini.

Terima Kasih.
Daripada Rakan/Penaja Anda: mohamad hafizee bin mohamad noor
Tel: 0105103971
IDP: 733328
http://wowhebat.com/733328

No comments:

Post a Comment